HabinHeaven
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Hva synes du om Habin? [Avstemning]

+11
Helro
eQuinoX
Puma
Lucious
Serce
Vulan
Driscotheque
iLinn
Potetflak
Christian
Amberby
15 posters

Go down

Hva synes du om Habin?

Hva synes du om Habin? [Avstemning] I_vote_lcap4%Hva synes du om Habin? [Avstemning] I_vote_rcap 4% 
[ 1 ]
Hva synes du om Habin? [Avstemning] I_vote_lcap9%Hva synes du om Habin? [Avstemning] I_vote_rcap 9% 
[ 2 ]
Hva synes du om Habin? [Avstemning] I_vote_lcap26%Hva synes du om Habin? [Avstemning] I_vote_rcap 26% 
[ 6 ]
Hva synes du om Habin? [Avstemning] I_vote_lcap13%Hva synes du om Habin? [Avstemning] I_vote_rcap 13% 
[ 3 ]
Hva synes du om Habin? [Avstemning] I_vote_lcap17%Hva synes du om Habin? [Avstemning] I_vote_rcap 17% 
[ 4 ]
Hva synes du om Habin? [Avstemning] I_vote_lcap30%Hva synes du om Habin? [Avstemning] I_vote_rcap 30% 
[ 7 ]
 
Antall stemmer : 23
 
 

Hva synes du om Habin? [Avstemning] Empty Hva synes du om Habin? [Avstemning]

Poste  Amberby Søn Jul 28, 2013 3:02 pm

- Jeg synes Habin er litt for inaktivt... Dessverre.
Amberby
Amberby

Antall Innlegg : 1
Join date : 28.07.2013
Age : 28

Til Toppen Go down

Hva synes du om Habin? [Avstemning] Empty Re: Hva synes du om Habin? [Avstemning]

Poste  Christian Søn Jul 28, 2013 3:07 pm

Habin har jo et flott community! Det har kanskje vært litt lite aktivitet i de siste ukene, men ellers er hotellet kjempe flott! Blunk 
Christian
Christian
Admin

Antall Innlegg : 5
Join date : 28.07.2013
Age : 28

Til Toppen Go down

Hva synes du om Habin? [Avstemning] Empty Re: Hva synes du om Habin? [Avstemning]

Poste  Potetflak Man Jul 29, 2013 4:01 pm

Habin er jo et bra hotell. Det som trekker ned er aktiviteten på staff og konkurranser. Jeg mener det også er litt for mye fokus på RPG... Savner dealing- og hjelpesentral-miljøene Habbo har hatt tidligere. HabinHeaven gjør en god innsats med konkurranser og nye hendelser på hotellet!

- Poteten
Potetflak
Potetflak

Antall Innlegg : 5
Join date : 28.07.2013

Til Toppen Go down

Hva synes du om Habin? [Avstemning] Empty Re: Hva synes du om Habin? [Avstemning]

Poste  iLinn Tir Jul 30, 2013 2:44 pm

Habin har blitt kjedelig..

iLinn

Antall Innlegg : 1
Join date : 30.07.2013

Til Toppen Go down

Hva synes du om Habin? [Avstemning] Empty Re: Hva synes du om Habin? [Avstemning]

Poste  Driscotheque Fre Aug 02, 2013 5:44 am

Potetflak skrev:Habin er jo et bra hotell. Det som trekker ned er aktiviteten på staff og konkurranser. Jeg mener det også er litt for mye fokus på RPG... Savner dealing- og hjelpesentral-miljøene Habbo har hatt tidligere. HabinHeaven gjør en god innsats med konkurranser og nye hendelser på hotellet!

- Poteten
Du har rett.. Det finnes ingenting bedre enn det gamle-gamle habbomiljøet - innenfor habbo (og retro) selvfølgelig.
Driscotheque
Driscotheque

Antall Innlegg : 2
Join date : 02.08.2013

Til Toppen Go down

Hva synes du om Habin? [Avstemning] Empty Re: Hva synes du om Habin? [Avstemning]

Poste  Christian Fre Aug 02, 2013 2:41 pm

Driscotheque skrev:
Potetflak skrev:Habin er jo et bra hotell. Det som trekker ned er aktiviteten på staff og konkurranser. Jeg mener det også er litt for mye fokus på RPG... Savner dealing- og hjelpesentral-miljøene Habbo har hatt tidligere. HabinHeaven gjør en god innsats med konkurranser og nye hendelser på hotellet!

- Poteten
Du har rett.. Det finnes ingenting bedre enn det gamle-gamle habbomiljøet - innenfor habbo (og retro) selvfølgelig.

Jeg har en følelse på at Habbo og retro aldri vil bli det samme lenger. Det har blitt alt for mange nye oppdateringer og endringer. Disse oppdateringene tiltrekker kun yngre brukere.. De erfarne og seriøse brukerne går lei av endringene og det nye ''kullet'' som inntar habbo og retro.

Hjelpesentral-miljøene er ikke så gode lenger. Jeg skulle gjerne opprettet en hjelpesentral med kun eldre og erfarne brukere, men det er så få av dem igjen.
Christian
Christian
Admin

Antall Innlegg : 5
Join date : 28.07.2013
Age : 28

Til Toppen Go down

Hva synes du om Habin? [Avstemning] Empty Re: Hva synes du om Habin? [Avstemning]

Poste  Vulan Fre Aug 02, 2013 2:44 pm

Habin er kjedelig og inaktivt pga. ledelsen kun bryr seg om å tjene mest mulig. #OnlyFacts
Vulan
Vulan

Antall Innlegg : 2
Join date : 29.07.2013
Age : 29
Bosted : Der ingen kunne tru at nokon kunne bu

http://habinheaven.me

Til Toppen Go down

Hva synes du om Habin? [Avstemning] Empty Re: Hva synes du om Habin? [Avstemning]

Poste  Serce Fre Aug 02, 2013 3:06 pm

Folk er tydeligvis misfornøyd med aktiviteten til habin.. Kom ikke som noe sjokk Lei 
Serce
Serce

Antall Innlegg : 4
Join date : 02.08.2013

Til Toppen Go down

Hva synes du om Habin? [Avstemning] Empty Altfor inaktivt.

Poste  Lucious Fre Aug 02, 2013 5:01 pm

MIN MENING OM HELE DRITEN:

Synes ikke noe om habin lenger. De driver å sparker moderatorer som jobber bra, og folk slutter som MOD på habin fordi de synes at de gjør jobben og at de andre ikke er aktiv. Jeg synes at de faktisk har rett, er jo aldri moderators pålogget. Også poster de nyheter ikke like ofte som før. De skriver bare om at de søker mods, tilbud på vip osv. De vil bare ha penger! Før skrev dem iværtfall bedre nyheter, f.eks at det blir konkurranser hele helgen. Og hadde de fortsatte å gjort det så ville det også vært mange flere som hadde spilt habin. Nå er jo det også selvfølgelig mange, men ikke like mange som før!

Også er det jo folk overalt nå som reklamerer på habin, og folk som svindler osv. Men de som er MOD og staff bryr seg ikke og gjør ingenting. Om du har bevis så sier dem f.eks at svindling er på eget ansvar. Og når folk reklamerer så er det ofte ingen mods på. Det gjør meg veldig sinna! Og mailen til habin, jeg sier rett og slett at de er alt for dårlig til å svare på meldinger! Tar flere dager. Når jeg sender melding så står det at jeg skal få svar innen 24 timer. Det tar jo flere dager før du EGENTLIG får svaret.

Og HabinHeaven, jeg synes også at de begynner å bli inaktiv. De gjør ikke mye fortiden. Det er jo flere eventholdere der og, men hva gjør det? INGENTING. Som jeg har sett så holder bare eierne konkurranser for habinheaven, ikke de ansatte som egentlig skal det.

Jeg har spilt habin lenge, og begynner å bli ganske lei. For alt som skjer, også er det flere grunner om dere har lest alt jeg har skrevet. For ikke så lenge siden så kjøpte jeg også sånn eventholder medlemskap. Jeg vil ofte prøve å holde konkurranser også nå har jeg enda en fanside skjøl. Men jeg synes at det er tungt å i det hele tatt finne moderators som kan sponse for deg. Og ofte er det noen ikke på, noen svarer ikke når man spør dem, noen gidder ikke og noen er opptatte. Dvs. at pengene mine bare fløy i lufta, til eierne så de kan kjøpe seg noe bra. Det koster vell ikke så mye å holde et hotell oppe når det er folk som kjøper VIP osv hele tiden?

For eventholdere så skulle jeg også ønske at de hadde fikset sånn at man kan bruke :follow. Fordi ikke alle er venn med MODs. Visst de hadde hatt :follow commanden så hadde det vært mye lettere. De skulle også ha kunnet hatt :alert for å si noe til alle på rommene sine. De burde egentlig kanskje hatt alle commands som VIP har. Det eneste en eventholder har er et skilt. Og en eventholder kan holder konkurranser hvor MOD sponser. Men som jeg nevnte tidligere så er det ofte ikke og finne en MOD.

Og alle som er moderator gjør faktisk en litt dårlig jobb for å innrømme det. De sitter f.eks bare på rommene sine og andre sine og chiller. Driter i bin. Hadde alle gjort en god jobb og vært aktive, da hadde kanskje ikke MODs som Selthire sagt opp. Også når menneske ble sparket, så kunne de ha advart henne. Om alt det jeg hadde sagt hadde vært på plass, hadde og mange flere enda spilt habin. For å si det sånn så er dem bare ute etter penger. Nyheter om VIP osv hele tiden! Rabatt og masse sånt tull, DET TRENGER BARE PENGER.

Hehe, dette er min LANGE mening, jeg tror faktisk at også ganske mange er med meg og synes at det jeg skrev er sant. Iværtfall noe av det!

-Lucious

Lucious

Antall Innlegg : 2
Join date : 02.08.2013

Til Toppen Go down

Hva synes du om Habin? [Avstemning] Empty Re: Hva synes du om Habin? [Avstemning]

Poste  Puma Tir Aug 20, 2013 9:06 pm

@Lucious: Agree! Veldig glad 
Puma
Puma

Antall Innlegg : 4
Join date : 20.08.2013
Age : 28

Til Toppen Go down

Hva synes du om Habin? [Avstemning] Empty Re: Hva synes du om Habin? [Avstemning]

Poste  eQuinoX Lør Sep 07, 2013 3:22 pm

Habin er utdatert.
eQuinoX
eQuinoX

Antall Innlegg : 3
Join date : 07.09.2013
Age : 29

Til Toppen Go down

Hva synes du om Habin? [Avstemning] Empty Re: Hva synes du om Habin? [Avstemning]

Poste  Helro Søn Sep 08, 2013 1:40 pm

Ledelsen på Habin bryr seg kun om penger. Det er kun nyheter om hvordan man kjøper VIP og VIP-tilbud..
Helro
Helro

Antall Innlegg : 3
Join date : 08.09.2013
Age : 26

Til Toppen Go down

Hva synes du om Habin? [Avstemning] Empty Re: Hva synes du om Habin? [Avstemning]

Poste  EmilieT Fre Sep 27, 2013 2:01 pm

Habin er kjedelig. Orker rett og slett ikke å spille mer Amor 
EmilieT
EmilieT

Antall Innlegg : 2
Join date : 27.09.2013
Age : 30

Til Toppen Go down

Hva synes du om Habin? [Avstemning] Empty Re: Hva synes du om Habin? [Avstemning]

Poste  CookieClicker Fre Sep 27, 2013 2:09 pm

LOL! 3 av 18 brukere synes Habin er bra. Resten synes det er ok, dårlig og inaktivt.
CookieClicker
CookieClicker

Antall Innlegg : 1
Join date : 27.09.2013

Til Toppen Go down

Hva synes du om Habin? [Avstemning] Empty Re: Hva synes du om Habin? [Avstemning]

Poste  Positiv Fre Okt 04, 2013 6:00 pm

Habin er oversvømt av nybegynnere og RPGere. Derfor kommer Habin aldri til å bli som det var tidligere og vil derfor forbli kjedelig.
Positiv
Positiv

Antall Innlegg : 1
Join date : 04.10.2013
Age : 28

Til Toppen Go down

Hva synes du om Habin? [Avstemning] Empty Re: Hva synes du om Habin? [Avstemning]

Poste  TrapnBass Ons Okt 30, 2013 9:10 pm

habin my ass
TrapnBass
TrapnBass

Antall Innlegg : 1
Join date : 30.10.2013

Til Toppen Go down

Hva synes du om Habin? [Avstemning] Empty Re: Hva synes du om Habin? [Avstemning]

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet